Мета виховної роботи школи :«Виховання особистості через формування загальнолюдських цінностей та важливих якостей людини – громадянина України»
Система виховних завдань :
■ формування учнівського колективу, розвиток дитячого самоврядування ;
■ забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів ;
■ формування усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальними правами і свободами і громадянською відповідальністю;
■ формування національної самосвідомості і людської гідності;
■ формування політичної і правової культури ;
■ виховання духовної культури особистості;
■ утвердження принципів загальнолюдської моралі;
■ формування соціальної активності і професійної компетентності ;
■ охорона і зміцнення фізичного, психічного здоров’я;
■ розвиток естетичних потреб і почуттів.
план виховної роботи НВК
план профілактики правопорушень
Реалізація основних завдань і принципів виховної діяльності:
Громадянське виховання– це процес формування громадянськості як риси особистості, яка характеризується усвідомленням нею своїх прав і обов`язків у ставленні до держави, народу, законів, норм життя, турботою про благополуччя своєї країни, збереження людської цивілізації, конкретними діями відповідно до власних переконань і цінностей.
Національно-патріотичне виховання– це створена впродовж століть самим народом система поглядів, переконань, ідей, ідеалів, традицій, звичаїв, покликаних сформувати світоглядну свідомість і ціннісні орієнтації молоді, передавати їй соціальний досвід, надбання попередніх поколінь.
Морально-етичне вихованняпередбачає оволодіння нормами і правилами моральної поведінки, формування почуттів і переконань, умінь та навичок, тобто спрямоване на формування моральної зрілості особистості.
Правове виховання– це складова частина виховання, яка спрямована на формування у учнів правової свідомості, вмінь і навичок розумно діяти у правовому полі, активної позиції у правовій сфері.
Художньо-естетичне вихованняпередбачає розвиток в людині почуттів прекрасного, формування вмінь і навичок творити красу у навколишній дійсності, вміти відрізняти прекрасне від потворного, жити по законам духовної краси.
Військово-спортивне і фізичне вихованняспрямоване на зміцнення здоров`я учнів, фізичний розвиток, виховання національної свідомості і патріотизму, розвиток морально-вольових і фізичних якостей.
Трудове виховання– складова всебічного гармонійного розвитку особистості учнів, їх фізичних, моральних, розумових, естетичних здібностей і якостей у процесі організації різноманітної трудової діяльності.
Професійна орієнтація молоді– цілеспрямована діяльність педагогічних працівників, що передбачає надання допомоги вихованцеві у правильному виборі професії.
Екологічне вихованняпередбачає озброєння учнів знаннями в царині екології, виховання любові до природи, навколишнього середовища.
Коментарi